Digital strategi

Byhaven

Starten for fremtidens kjøpesenter skjer på nett

Hvem er kunden? I Folksnakk har vi lett for å forelske oss i vanskelige oppgaver. Og Byhavens nettbutikk er et godt eksempel på akkurat dette. Med et sterkt ønske om å starte reisen inn i framtida for et lite, uavhengig kjøpesenter ville senterledelsen gjøre Byhaven klar for å ta steget inn i framtida med, ikke bare fysisk, men også digital handel.

Oppdraget ble satt i gang med tre tydelige forutsetninger for Byhaven: Hver enkelt butikk måtte ha full kontroll over sitt eget vareutvalg i nettbutikken, kunden skulle kunne betale flere produkter fra ulike butikker i én og samme handlekurv, og omsetningen til hver enkelt butikk skulle distribueres automatisk uten innblanding fra Byhaven sentralt.

Hva gjorde Folksnakk? Folksnakk klarte å innfri forutsetningene med løsninger som var tilgjengelige i den multinasjonale e-handelsplattformen Shopify. Nettbutikken Byhaven.no som ble lansert med et Klæbo-rykk i desember 2020 er i dag en lokal nettbutikk med hentepunkt og hjemlevering i Trondheim og Malvik.

Bilde av Tommy og Richard som jobber på Byhaven




    Folksnakk AS / Org. nr. 919 813 695

    Silje Kristin Granum
    silje@folksnakk.no
    926 03 634

     

    Post- og besøkadresse:
    O. Skasliens veg 1
    7340 Oppdal