Netthandel

Byhaven

Starten for fremtidens kjøpesenter skjer på nett

Hvem er kunden?I Folksnakk har vi lett for å forelske oss i vanskelige oppgaver. Og Byhaven sin nettbutikk er et godt eksempel på akkurat dette. Med et sterkt ønske om å starte reisen inn i framtida for et lite, uavhengig kjøpesenter ville senterledelsen gjøre Byhaven klar for å ta steget inn i framtida med, ikke bare fysisk, men også digital handel.

Oppdraget ble satt i gang med tre tydelige forutsetninger for Byhaven: Hver enkelt butikk måtte ha full kontroll over sitt eget vareutvalg i nettbutikken, kunden skulle kunne betale flere produkter fra ulike butikker i én og samme handlekurv, og salgsomsetningen til hver enkelt butikk skulle distribueres automatisk uten innblanding fra Byhaven sentralt.

Hva gjorde Folksnakk? Folksnakk klarte å innfri forutsetningene med løsninger som var tilgjengelige i den multinasjonale e-handelsplattformen Shopify. Nettbutikken Byhaven.no som ble lansert med et Klæbo-rykk i desember 2020 er i dag en lokal nettbutikk med hentepunkt og hjemlevering i Trondheim og Malvik.

Folksnakk ser frem til å fortsette denne reisen! 

Leveranse

  • Digital strategi
  • Nettbutikk
  • Prosjektledelse
  • Prosessledelse
  • Bestillerkompetanse
  • Digital annonsering (med Hensikt Trøndelag)

Folksnakk AS / Org. nr. 919 813 695

Silje Kristin Granum
silje@folksnakk.no
926 03 634

 

Tina Eliassen Hustad
tina@folksnakk.no
981 05 451

 

Krux Innovasjonssenter Oppdal
Ola Setroms veg 17
7340 Oppdal

DIGS
Krambugata 2
7011 Trondheim